piątek, 22 lipca 2016

ROSEGAL PALETA DO KONTUROWANIA I PATELNIA

Sklep internetowy Rosegal to nie tylko ubrania, biżuteria i dodatki. 
Można tam znaleźć dział z akcesoriami do kuchni
Ja wybrałam patelnie z minką. 
Jest również dział beauty, z którego wybrałam paletę do konturowania twarzy. 




Jeśli chodzi o paletę to zamówiłam ja sobie do trenowania konturowania twarzy. 
Na razie użyłam jej tylko raz. 
Naturalny kolor, który wypróbowałam moim zdaniem zdecydowanie nadaje się dla osoby o jaśniejszej karnacji. 
Drugi odcień, który przetestowałam na pewno jest stworzony dla mnie. 
Bardzo dobrze się z nim czułam. 
Powiem Wam szczerze, że byłam bardzo zdziwiona, że odcień na twarzy utrzymywał
 się około sześć godzin. 
Może wpływ na to miała baza pod podkład. 

Jeśli chodzi o patelnie to niestety moja kuchenka indukcyjna jakby to powiedzieć nie przyjmuje do siebie, że coś się na niej znajduje. 
Wiedz niestety, ale na mojej kuchence nie mam możliwości jej przetestowania.  
Jednak po wyglądzie domyślam się, że za długo bym na niej nie posmażyła.
Dlatego przeznaczyłam ją jako zabawkę dla dzieci w piaskownicy. 

PALETA-KLIK
PATELNIA- KLIK

10 komentarzy:

  1. ooo szkoda, ale dzieciaki na pewno ucieszyły się z takiej uśmiechniętej patelenki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Paletka szczerze mówiąc bardzo słabo się utrzymuje, jednak możliwe że ma na to wpływ rodzaj podkładu do twarzy. Patelnia prezentuje się świetnie, szkoda jednak że nie działa ona na patelni indukcyjnej :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez mi się wydaje, że to raczej dzięki bazie cień tak długo się utrzymuje.

      Usuń
  3. Urocza patelnia ;D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. musisz wybierać patelnie przystosowane na indukcję ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  5. paletka i patelnia fajne, szkoda ze nie mogłaś tej patelni przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że patelnia się nie sprawdziła. Ciekawe produkty wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam podobną patelnie w domu, ale w kształcie serca. Jakoś za często jej niestety nie stosuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy tej paletki nie miałam. Ale wygląda całkiem spoko.
    Długie utrzymanie może być dzięki bazie i przypudrowaniu.
    Wiadomo, że przypudrowany makijaż trzyma się lepiej.

    Patelnia świetna! :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Może też się skuszę na jakąś paletkę do konturowania
    Genialna patelnia

    OdpowiedzUsuń