środa, 30 grudnia 2015

PERFECTA KAWOWY ŻEL POD PRYSZNIC PEELINGUJĄCY

PERFECTA KAWOWY ŻEL POD PRYSZNIC PEELINGUJĄCY 
o pomarańczowo- kawowym zapachu, który pobudza zmysły.  
Polecany do codziennej pielęgnacji i mycia ciała dla osób, które pragną mieć gładkie
 i jędrne ciało oraz lubią kuszący zapach. 



JAK DZIAŁA? 
Drobiny ziaren kawy + Caffeine- SLIM complex 
-Idealnie usuwa obumarłe komórki naskórka,  
-Wspomaga walkę ze "skórką pomarańczową" ,
-Wygładza, ujędrnia i uelastycznia skórę,  
-Poprawia ukrwienie skóry,  
-Zwiększa skuteczność preparatów antycellulitowych oraz modelująco- wyszczuplających.  

JAK STOSOWAĆ?  
Żel peelingujący rozprowadzić na zwilżonej skórze ciała, a następnie okrężnymi 
ruchami wykonać delikatny masaż. 
Dokładnie spłukać wodą.  

EFEKTY  
Idealnie gładka i czysta skóra. 
Regularne stosowanie preparatu poprawia sprężystość skóry
  i pomaga w walce z uporczywym cellulitem.  


MOJA OPINIA  
Żel pod prysznic był dostępny w pudelku Joy Box. 

Pomarańczowo- kawowy zapach bardzo mi odpowiada. 
Chociaż bardziej jest wyczuwalny zapach pomarańczy. 
Nie jest to zapach chemiczny tylko bardziej naturalny.  

Pierwszy raz spotkałam się z kosmetykiem pellingującym, który ma takie grube ziarenka, 
co dla mnie jest wielką zaletą
Kosmetyk świetnie ściera martwy naskórek. 
Skóra po jego używaniu wydaje się być odświeżona i delikatna w dotyku. 

Perfecta jest prze zemnie używana codziennie przez około 
miesiąc i została mi ponad polowa opakowania. 
Żelu używam do mycia rąk, nóg, i pleców. 
Jest to kosmetyk bardzo wydajny. 
Jego konsystencja jest rzadka, ale nie przecieka przez palce. 




Chciałam wam bardzo polecić ten kosmetyk. 


 
 

16 komentarzy:

  1. kolor ma fajny, lecz ja za kawą nie przepadam

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się konsystencja;)Nie miałam tego żelu

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zapach kawy, szczególnie w kosmetykach tego typu. Peelingi stosuję bardzo często i chętnie bym go kupiła.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez chętnie bym go kupiła po raz kolejny gdybym wiedziała gdzie można go dostać.
      Moze zanim mi się skończy to trafie na niego w jakiejś drogerii.

      Usuń
    2. Jakbyś natrafiła to nie pogardzę informacją gdzie.

      Usuń
  4. Wydaje mi się, że spasowałby mi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jeszcze swojego nie wypróbowałam, muszę to szybko zmienić :)
    ___________________________________

    Życzę CI dzisiaj roku szczęśliwego,
    I sylwestra udanego.
    Śle serdeczne te życzenia,
    Dołączam karteczkę:
    Marzeń SPEŁNIENIA!!! ❤️

    OdpowiedzUsuń