wtorek, 5 sierpnia 2014

STRÓJ 156

Wiele ciekawych ubrań i dodatków znajdziesz: TUTAJ
TUTAJ  i TUTAJ

Moi drodzy nie wiem jak u was, ale u mnie w końcu nastały chłodniejsze dni. 
Szczerze powiedziawszy to już strasznie miałam dość tych upałów.
Dzisiejszy strój przedstawia moją ulubioną koszulę.
Od kiedy pamiętam to lubiłam się w czaszkach i już od paru lat mi się ten motyw nie nudzi.
Spodnie z dziurami i otarciami bardzo lubię nosić. 
Często u wielu blogerek podobają mi się tego typu spodnie. 
Jeśli chodzi o buty to były kupione parę lat temu na allegro. 
Rzadko w nich chodzę, ale tylko dlatego, że mają szpilki. 
Wolę jednak obcasy nosić, albo płaskie obuwie. 
Torebka natomiast pochodzi z internetowego sklepu Milanoo. 
Jest nie za duża i nie za mała, ale bardzo pojemna i wygodna w noszeniu. 
Jestem bardzo zadowolona z tego wyboru.

Torebka- Milanoo 
Koszula- Choies 
Spodnie- Sheinside 
Buty- Allegro  










Stylizacja: 087

29 komentarzy:

  1. podziwiam osoby, które potrafią chodzić w takich butach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne buty- z daleka przykuwają uwagę! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Super koszula, ale najbardziej zauroczyła mnie torebka i buty :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torebka i buty - są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi się podobaja spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. poprawiłaś ale nie opublikowałaś, jasne nie ma sprawy:) spójrz jeszcze w ostatnie zdanie eh

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki jestem zakręcona dziś jak drut kolczasty. :-)

      Usuń
    2. zdarza się, pozdrawiam :)

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba torebka i buciki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jaka świetna koszula . A torebka jeszczcze lepsza ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczna stylizacja :) super spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty sa super, koszula i spodnie rowniez ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa koszula, Tobie pasuje idealnie...u mnie też już trochę chłodniej...pozdrawiam..

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna stylizacja :D
    Najbardziej podoba mi się koszula :3
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wyglądasz☺torebka cudna

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjny zestaw, świetna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo oryginalny zestaw ;D

    OdpowiedzUsuń