poniedziałek, 6 maja 2013

BŁĘKITNA TORBA

Już jakiś czas temu zauważyłam, że w mojej szafie z ubraniami i butami królują trzy nudne kolory.
Czarny, szary i brązowy, inne kolory w mojej szafie można bardzo rzadko znaleźć. .
Pomyślałam, że w końcu nadszedł czas to zmienić na plus. 
Postanowiłam kupować więcej ubrań kolorowych, a przygnębiającym kolorom na razie podziękować.
Dziś mąż sprezentował mi przepiękną i do tego bardzo pakowną torbę.
Jestem bardzo z niej zadowolona, a wam jak się podoba? 


22 komentarze:

  1. Świetny kolor! Ja dostałam od męża ostatnio też torebkę :) w miętowym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna torba ;-)
    zapraszam do sb ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. no, świetne odświeżenie szafy!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna ta torba:) też gdzieś taką widziałam i bardzo mi się podobała:))ożywi fajnie stylizacje:) kochanego masz męża:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo superowa, naprawdę bardzo mi się podoba, i ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dodatki w takich kolorach są super:) ja kupiłam jakiś czas temu kobaltową kurteczkę na wiosnę:))

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki piękny kolor i kształt!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna jest a kolor piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. OJ BOSKA :):) taka w moim stylu :):) też stawiam na kolorek :) buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam bardzo kolorową szafę, ale nie jeżeli chodzi o dodatki ^^
    O pieniądzach słów kilka na pretty-and-colour.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Wcale nie musisz rezygnować z czerni i szarości, do nich świetnie pasuję mocne i pastelowe kolory więc możesz łączyć a torba super, mąż się spisał...pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacyjna torebka, śliczna jest. Też mam takiego dobrego męża:) Moniko, ja bym na Twoim miejscu teraz poszukała czegoś pomarańczowego bądź koralowego na górę- masz zielone oczy i ładną karnację, także pomarańczowy tylko to podkreśli i może też stworzyć fajny kontrast z torebką. Ciekawa jestem twojej opinii. Pozdrawiam, Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za propozycję. Jeszcze muszę ją przemyśleć. :-)

      Usuń
  13. such a stunning bag! the color is marvelous! <3

    Letters To Juliet

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajna, kolor super, będzie ożywiać zestawy ;)

    OdpowiedzUsuń