sobota, 17 marca 2012

22

Dziś była strasznie ładna pogoda. U mnie na termometrze 21 stopni Celsiusza. 
Słoneczko tak ładnie grzało, że grzechem by było nie wyjść na dwór. 
Wzięłam kocyk ze sobą, książkę, którą obecnie czytam i rozłożyłam się na ławce. 
Oczywiście w czytaniu przeszkadzały mi kot, który co chwilę wchodził mi na kolana i zeskakiwał z nich. 

Poniżej reprezentuję kreację, w której poszłam na urodziny mojego męża szwagra.

Przepraszam za jakość zdjęć, ale lepszy aparat nie wrócił jeszcze z naprawy. 




Bluzka -SH
Legginsy- bazar
Broszka- Avon15zł
Torebka- restyle
Kolanówki- allegro
Koturny- deezee




21 komentarzy:

  1. Fajna kreacja:) A torebeczka słodziutka :)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna broszka!

    Pozdrawiam,
    A.
    2bigcitylifes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna stylizacja, szczególnie torebka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. czytałam gdzieś że nie powinno się w ciązy ubierać butów na obcasie czy kotórnów

    nie pasują mi tu te getry czy skarpetki

    OdpowiedzUsuń
  5. ładna stylizacja mi się podoba;)

    OdpowiedzUsuń
  6. pięknie wyglądasz ;)
    ciąża sprzyja ;D
    co do stroju.. bluzeczka biała jest super ;)

    będę zaglądać tu częściej i obserwuję ;*
    ps. myślałaś nad usunięciem weryfikacji słownej? wiele blogowiczek nie wie że to ma, bo jest to automatyczne. sama nie widziałam że to mam dopóki mi ktoś o tym nie powiedział. chyba każdy wie że nie jesteśmy robotami i nie będziemy robić spamów. to tak tylko na marginesie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Urocza torebka i piękne koturny! :)
    Pozdrawiamy xoxo

    www.mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. koturny <3 potwierdzam, ciaza sluzy-bardzo ladnie wygladasz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ciąży! :) śliczna bluzeczka i torebeczka :D
    Obserwuję i mam nadzieję, że Ty również dołączysz do grona moich obserwatorów? :) będzie mi bardzo miło :) serdecznie zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jezeli chodzi o strój, to zdecydowanie to nie mój "klimat" ale ale... w ciązy wyglądasz ślicznie!!!!! :) wręcz kwitnąco, pozdrawiam WAS ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale brzuszek już ładnie "wystrzelił". Torebeczka i broszka świetne!!! całość fajnie wygląda, ale wolę, kiedy do legginsów nosi się coś, co zakrywa... mhm... cała pupę, a zwłaszcza "przód" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam jeszcze czarną spódniczkę do tego ubrać, ale wydawało mi się, że pasować nie będzie. :-(

      Usuń
  12. Ale swietnie wygladalas:) Bardzo podoba mi sie torebeczka i ta brozka;)
    A co do Twojego komentarza to uwazam ze jednak kazda kobieta bedzie tak krytycznie mowic o swoich zdjeciach;) chyba ze jest w sobie szalenie zakochana i uwaza sie za ideal;D
    Ale dziekuje bardzo za mile słowa:):*

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczne botki i brosza :)ale najbardziej podoba mi sie okraglutki brzuszek - moje gratulacje !!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz doskonale. masz fantastyczną figurę. Rewelacyjne nogi. Obejrzałam tych blogów setki i uważam, ze jesteś absolutnie najzgrabniejsza. Szczuplutka, ale zdrowa i widać, ze w dobrej kondycji fizycznej. Brawa!
    Co do komentu Emilki- myślę Emilko, ze Monika nie drałuje w tych butach pieszo kilka km - tylko ewentualnie z auta do domu itp. W takim wypadku koturny, szpilki można ubrać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Staram się ćwiczyć w miarę moich możliwości i odżywiać w miarę zdrowo. Pozdrawiam.

      Usuń